İranlı milletvekili, Hürmüz Boğazı’ndan geçen bazı gemilerden 2 milyon dolar ücret aldıklarını söyledi
Ankara24.com, Trthaber kaynağından alınan verilere dayanarak bilgi yayımlıyor.
Milletvekili Burucerdi, katıldığı bir televizyon programında Hürmüz Boğazı’ndan geçişlerle ilgili açıklamalarda bulundu.
İran’ın 47 yıl sonra Hürmüz Boğazı’nda yeni bir egemenlik anlayışı ortaya koyduğunu söyleyen Burucerdi, ülkesinin, boğazdan geçen bazı gemilerden 2 milyon dolar geçiş ücreti aldığını belirtti.
Burucerdi, Hürmüz Boğazı’ndan geçişlerde ücret alınmasının ise İran’ın gücünü gösterdiğini savundu.
Bu konudaki diğer haberler:İran: Hürmüz Boğazı’ndan geçişlerde ücret alınmayacak
25 Mayıs 2026 11:01
Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 2 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçti
03 Nisan 2026 22:07
Hürmüz Boğazı’ndan milletin boğazına Özgür Bayram Soylu
14 Mart 2026 04:18
İran, Hürmüz Boğazı’ndan koordinasyonsuz geçiş konusunda uyardı
26 Haziran 2026 13:06
Irak: Nisan ayında Hürmüz Boğazı’ndan 10 milyon varil petrol ihraç edildi
16 Mayıs 2026 22:09
Görüntülenme:97
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Mart 2026 11:40 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















