Yurtta Karne Heyecanı
Dha sayfasından elde edilen bilgilere dayanarak, Ankara24.com duyuru yapıyor.
İZMİR'DE 733 BİN 305 ÖĞRENCİ KARNE ALDI

İzmir'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının ilk döneminin tamamlanmasıyla birlikte 733 bin 305 öğrenci karnesini aldı. İzmir Valisi Süleyman Elban ve İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi düzenlenen törene katılıp, öğrencilere karnelerini dağıttı.
Türkiye genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, tüm yurtta olduğu gibi İzmir'de de öğrenciler karne heyecanı yaşadı. İzmir'de 733 bin 305 öğrenci karnesini aldı. Karne günü için Karabağlar İyiburnaz İlkokulu'nda tören düzenlendi. Törene, İzmir Valisi Süleyman Elban, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, Karabağlar Kaymakamı Mehmet Özer, AK Parti Karabağlar İlçe Başkanı Hüseyin Uzun katıldı. Vali Elban ve Yahşi tatil heyecanı yaşayan öğrencilere karnelerini ve karne hediyelerini verdi.
'TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ İLE GÜZEL BİR EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİNİ BİTİRDİK'
İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sonuna geldik. İzmir'de öğrencimiz tatile çıkıyor, karnelerini alıyor. Sağlıklı, sıhhatli bir şekilde eğitim öğretimi tamamladık. Akademik anlamda bütün süreçleri bitirdik. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile birlikte güzel bir eğitim öğretimi dönemini bitirmiş bulunmaktayız. Eylül ayında 2026-2027 eğitim öğretim yılına okullarımızla hazır olacağız. Çok ciddi bir çalışma yapacağız. İzmir ve Türkiye'nin tüm çocukları için iyi tatiller diliyorum" dedi.
'ÇOK HEYECANLANDIM'
Karabağlar İyiburnaz İlkokulu'nda birinci sınıf öğrencisi olan Barış Çakar (7), "Karnemi valimiz verdi. Çok mutlu oldum ve heyecanlandım. Yaz tatilimde öğretmenimin verdiği kitabı okuyacağım. Dışarıda oyunlar, oynayacağım. Büyüyünce polis olmak istiyorum" dedi.
Aynı sınıf öğrencilerinden Zorbey Çetin (7) de "Karnemi alırken birazcık heyecanlandım. Yazın kitap okuyup, oyunlar oynayacağım. Büyüyünce de komando olmak istiyorum" dedi.
Yağmur ÖNGÜN / İZMİR, (DHA)-
BURDUR'DA 42 BİN 615 ÖĞRENCİ KARNE ALDI

Burdur'da 42 bin 82 öğrenci karne aldı.
Burdur'da 2025-2026 eğitim öğretim döneminin tamamlanması dolayısıyla Özboyacı İlkokulu'nda karne töreni düzenlendi. Törene Burdur Valisi Tülay Baydar Bilgihan, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Necmeddin Dinç, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Törene katılanlar öğrencilere karnelerini verdi. İl genelinde 5 bin 426 okul öncesi, 12 bin 595 ilkokul, 12 bin 592 ortaokul, 9 bin 469 lise olmak üzere 42 bin 82 öğrenci gelişim raporu ve karne heyecanı yaşadı.
2026–2027 eğitim öğretim yılı 7-11 Eylül uyum haftası olmak üzere, birinci dönem 14 Eylül'de başlayacak.
Mesut MADAN/BURDUR,(DHA)-
ADANA’DA 485 BİN 252 ÖĞRENCİ KARNE ALDI

Adana'da 485 bin 252 öğrenci karne alarak, yaz tatiline başladı.
Yurt genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle öğrenciler karne almanın heyecanını yaşadı. Adana'da da 45 bin 346 okul öncesi öğrenci, 168 bin 209 ilkokul öğrencisi, 162 bin 433 ortaokul öğrencisi ve 109 bin 264 ortaöğretim öğrencisi karne aldı. Okul bahçesinde bir araya gelen veliler ve öğretmenler de öğrencilerin sevincine ortak oldu. Kent genelinde toplam 485 bin 252 öğrencinin yaz tatili başladı.
Gülşah ATICI/ADANA,(DHA)-
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:105
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 13:05 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















