Vali Sözer trafik personelini makamında ağırladı Bilecik Haberleri
Haberturk kaynağından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com açıklama yapıyor.
Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, Trafik Haftası kapsamında İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar ve Trafik Şube Müdürlüğü personelini makamında ağırladı.
Tarihi valilik binasında gerçekleştirilen ziyarette trafik güvenliğine yönelik yürütülen çalışmalar ele alındı. Görüşmede, trafik kurallarına ilişkin farkındalığın artırılması, sürücü davranışlarının geliştirilmesi ve kent genelindeki denetim faaliyetleri değerlendirildi. Vali Sözer, trafik güvenliğinin toplumun ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek, yürütülen çalışmaların önemine vurgu yaptı.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Bu konudaki diğer haberler:Vali Sözer esnafla buluştu Bilecik Haberleri
16 Mayıs 2026 13:53
Vali Sözer den Bilecik POMEM e ziyaret Bilecik Haberleri
23 Aralık 2025 12:42
Vali Sözer Bilecik İl Jandarma Komutanlığı nda bilgi aldı Bilecik Haberleri
29 Mart 2026 14:24
Vali Sözer den çarşı esnafına ziyaret Bilecik Haberleri
28 Mart 2026 12:05
Vali Sözer Hıdırellez şenliklerinde vatandaşlarla buluştu Bilecik Haberleri
11 Mayıs 2026 09:41
Görüntülenme:43
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 08 Mayıs 2026 09:58 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















