Tehlikeli motosiklet kullanan sürücüye 48 bin lira ceza
Trthaber sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Bozüyük-Bilecik çevre yolunda seyir halindeki motosiklet sürücüsünün, trafiği tehlikeye düşürdüğü ihbarı üzerine çalışma başlattı.
Ekiplerce yakalanan sürücüye 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında toplam 48 bin 719 lira ceza kesildi.
Motosiklet 2 ay süre ile trafikten men edilirken sürücünün belgesine de 60 gün süreyle el konuldu.
Bu konudaki diğer haberler:Trafikte tehlikeli seyreden sürücüye 22 bin lira ceza Bursa Haberleri
08 Haziran 2026 18:37
Motosiklet üzerinde tehlikeli şov
28 Nisan 2026 10:41
Tehlikeli bina yıkımına 160 bin lira ceza
08 Nisan 2026 09:39
Kaputta tehlikeli yolculuk: Sürücüye ağır ceza VİDEO İZLE
11 Şubat 2026 16:04
Ordu da trafiğe kapalı caddede motosiklet kullanan 261 sürücüye 364 bin lira ceza Ordu Haberleri
08 Nisan 2026 11:53
Görüntülenme:97
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 22:22 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar


















