Osmangazi de kontrolden çıkan otomobil kamyonete çarptı: 2 kişi yaralandı Sözcü Gazetesi
Sozcu sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde gece saatlerinde meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı. Olay, saat 03.30 sıralarında İzmir Yolu Caddesi Sırameşeler Mahallesi mevkisinde gerçekleşti. Edinilen bilgiye göre, Amasya'dan Bursa'ya gelmekte olan Ömer A. (58) idaresindeki 16 ABT 242 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı.
AYDINLATMA DİREĞİNE ÇARPARAK DURABİLDİKontrolden çıkan otomobil, aynı istikamette ve sağ şeritte ilerlemekte olan 11 ABY 750 plakalı kamyonete çarptı. Çarpışmanın şiddetiyle savrulan otomobil, refüjü aşarak kaldırımda bulunan aydınlatma direğine çarptı ve ancak bu şekilde durabildi. Kazada otomobil sürücüsü Ömer A. ile aynı araçta yolcu olarak bulunan Döndü A. (61) yaralandı.
Kazayı görenlerin ihbarı üzerine olay yerine hemen polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılara ilk müdahale, olay yerine ulaşan sağlık ekipleri tarafından kaza yerinde yapıldı. Müdahalenin ardından yaralılar, ambulanslarla Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Polis ekipleri kazayla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:61
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 08:21 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















