Oğuz Aydın: Affettirmek için elimizden geleni yapacağız!
Sabah kaynağından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com açıklama yapıyor.
2026 Dünya Kupası D Grubu'nu sonuncu sırada tamamlayan A Milli Futbol Takımı, organizasyona grup aşamasında veda etti.
A Milli Futbol Takımı'ndan Oğuz Aydın, ABD ile oynanan son maçın ardından bir paylaşım yaptı.
Oğuz Aydın paylaşımında şu ifadeleri kullandı:
Bugün hissettiğimiz hayal kırıklığı, artık bu formayı her giydiğimizde bizi daha güçlü, daha hazır ve daha kararlı kılacak olan şey.
Bütün milletimizden onları gururlandıramadığımız için özür dileriz. Bu hissettiklerimizi unutmadan kendimizi affettirmek için elimizden geleni yapacağız.
Haber Girişi Hakan Kurt - Editör
#OĞUZ AYDIN #A MİLLİ FUTBOL TAKIMI #ABD
Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin
Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!
Bu konudaki diğer haberler:Atila Gerin: Kümede kalmak için elimizden geleni yapacağız!
09 Mayıs 2026 23:21
Furkan Köseoğlu: Bu armayı yükseltmek için elimizden geleni yapacağız!
15 Aralık 2025 23:39
Fenerbahçe de Oğuz Aydın kararı!
28 Aralık 2025 08:12
Oğuz Aydın, CSKA ya gitmiyor!
05 Ocak 2026 08:52
Oğuz Aydın: Tarih yazmaya gidiyoruz!
02 Haziran 2026 00:04
Görüntülenme:94
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 21:21 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















