Kütahya da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi
Sondakika kaynağından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com açıklama yapıyor.
Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlik kapsamında ikram edilen yemeği yiyen, aralarında öğrencilerin de bulunduğu 71 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere akın etti.
TAVUKLU PİLAV İKRAM EDİLDİ Olay, Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. Okul bünyesinde gerçekleştirilen bir etkinlikte, katılımcılara ve öğrencilere tavuk ile pilav ikram edildi. Yemek servisinin ardından geçen sürede, etkinliğe katılan bazı çocuklarda ve yetişkinlerde mide bulantısı ile kusma şikayetleri baş gösterdi.
ŞİKAYETLER ÇIĞ GİBİ BÜYÜDÜİlk etapta 25 kişinin hastaneye kaldırıldığı olayda, rahatsızlanan kişilerin sayısı hızla artınca durum sağlık ekiplerine bildirildi. Belirtilerin yayılmasıyla birlikte tam 71 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle sağlık kuruluşlarının yolunu tuttu.
48 ÖĞRENCİ TABURCU EDİLDİ Kütahya Şehir Hastanesi ve çevre hastanelere başvuran öğrencilerden 48'i tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor. Yetkililer, yaşanan toplu rahatsızlanma vakasıyla ilgili başlattığı geniş çaplı incelemeyi sürdürüyor.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:31
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 23 Haziran 2026 23:10 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















