Jasikevicius: Reaksiyon vermek çok önemli!
Hurriyet sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Fenerbahçe Beko, EuroLeague'in 17. haftasında bugün deplasmanda Olimpia Milano ile karşılaşacak.
Jasikevicius'un maç önü görüşü şu şekilde:
"İYİ BİR ÇIKIŞ YAKALADILAR"
"Milano çok iyi basketbol oynayan bir takım. İyi bir çıkış yakaladılar. Bizim için Panathinaikos'a karşı oynadığımız maçtan çok daha iyi bir maç çıkarmak ve buna reaksiyon vermek çok önemli."
Khem Birch ise şu açıklamada bulundu:
"TOP KAYBINI AZALTMAMIZ GEREKECEK"
"Panathinaikos maçında hiç istemediğimiz bir yenilgiden çıktık. Her zaman yaptığımız doğrulara odaklanarak top kaybını azaltmamız gerekecek. Daha az top kaybı ve savunma galibiyetin anahtarı olacak."
Bu konudaki diğer haberler:Sarunas Jasikevicius: Hücum tarafında çok iyiydik
26 Ekim 2025 16:18
Sarunas Jasikevicius: Şampiyon olduğumuz için çok mutluyuz
20 Haziran 2026 00:19
Öksürüğün kaynağı alerjik reaksiyon Sağlık Haberleri
31 Mart 2026 04:47
Gianmarco Pozzecco: Oyuncularım harika reaksiyon verdi
29 Mayıs 2026 00:25
Sarunas Jasikevicius: Çok iyi oynayamayacağımızı biliyorduk Basketbol Haberleri
26 Şubat 2026 01:51
Görüntülenme:65
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 18 Aralık 2025 10:16 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















