Hürmüz de Güney Kore ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi Sözcü Gazetesi
Ankara24.com, Sozcu kaynağından alınan verilere dayanarak duyuru yapıyor.
Yonhap'ın haberine göre Güney Kore Dışişleri Bakanlığı yetkilileri, ülkenin Hürmüz Boğazı'ndaki gemilerine ilişkin açıklamada bulundu.
Yetkililer, ABD-İsrail'in şubattaki saldırılarının ardından kapanan Hürmüz Boğazı'nda mahsur kalan 26 geminin 13'ünün geçiş yaptığını belirtti.
İran, ABD-İsrail'in 28 Şubat'taki saldırılarıyla başlayan savaş sonrasında küresel enerji ticaretinin stratejik geçiş noktalarından Hürmüz Boğazı'nı kapatmıştı. İran ile ABD'nin 14 Haziran'da vardığı mutabakat kapsamında Tahran, Hürmüz Boğazı'nı yeniden açmıştı.
Bu konudaki diğer haberler:Güney Kore liderinden şaşırtan çıkış: Kuzey den özür dileyecek
03 Aralık 2025 18:18
Kuzey Kore takımı, Güney Kore topraklarında ilki yaşayacak Sözcü Gazetesi
04 Mayıs 2026 10:02
Güney Kore de Son Heung min krizi! Sözcü Gazetesi
17 Haziran 2026 00:41
Güney Kore den nükleer iddialarına yalanlama Sözcü Gazetesi
01 Nisan 2026 17:26
Güney Kore, Hürmüz Boğazı ndaki gemisinde patlamanın ardından yangın çıktığını duyurdu
04 Mayıs 2026 18:11
Görüntülenme:54
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 25 Haziran 2026 14:01 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















