Güney Kore ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı ndan geçti
Dha sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Güney Kore basını, Denizcilik Bakanlığı yetkililerinin, Hürmüz Boğazı'ndaki Güney Kore bağlantılı gemilerin durumuna ilişkin açıklamasını yayımladı. Açıklamada, ABD-İsrail'in şubattaki saldırılarının ardından kapanan Hürmüz Boğazı'nda mahsur kalan 26 gemiden 13'ünün dün çıkış yapmasının ardından, 8'inin daha bugün güvenli şekilde boğazdan ayrıldığı belirtildi. Son geçişlerle boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısının 5'e düştüğü kaydedildi.
Bu konudaki diğer haberler:Güney Kore ve Japonya, Hürmüz Boğazı na gemi gönderme konusuna temkinli yaklaşıyor
15 Mart 2026 19:10
Hürmüz Boğazı ndan 28 gemi geçti
31 Mayıs 2026 11:57
Güney Kore, Hürmüz Boğazı ndaki gemisinde patlamanın ardından yangın çıktığını duyurdu
04 Mayıs 2026 18:11
Hürmüz Boğazı ndan 30 dan fazla gemi geçti
14 Mayıs 2026 15:25
Hindistan tankeri Hürmüz Boğazı ndan geçti
30 Mart 2026 09:07
Görüntülenme:43
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 12:50 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















