Fenerbahçeli Fred e yalvardılar! Allah aşkına gel
Ankara24.com, Hurriyet kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
Fenerbahçe'de uzun süredir Fred'in adı, ülkesinin takımı Atletico Mineiro ile anılıyor. Fred'in, bu transfere sıcak baktığı bilinirken, Atletico MG'nin 2 futbolcuyu konuya ilişkin basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
GÖRÜŞMELER DEVAM EDİYOR, F.BAHÇE BONSERVİS İSTİYOR
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
Brezilya basınına konuya ilişkin yer alan habere, Atletico MG tarafının Fred ile sözlü anlaşmaya vardığı ifade edilirken, Fenerbahçe ile olan görüşmelerde transferin zorlaştığı kaydedildi.
Sarı lacivertliler ile 1 sezonluk sözleşmesi kalan Fred'e dair bonservis talebinde bulunulduğu ve bu rakamın Atletico tarafından ödenmesinin oldukça zor olduğu bilgisine yer verildi.
20 TEMMUZ'DA BAŞLIYOR
Halihazırda Fenerbahçe ile idmanlarda bulunan Fred için resmi pazarlığın, 20 Temmuz tarihinde başlaması bekleniyor. Brezilya'da transfer penceresi bu tarihte açılacak ve Atletico MG yönetimi, transfere dair çözüm bulmaya çalışıyor. Öte yandan Yıl sonunda, Fred'in Fenerbahçe dahil olmak üzere herhangi bir takımla sözleşme imzalamaması halinde, ön sözleşme yapabilme hakkı bulunuyor. Brezilya temsilcisi, yaz aylarında transferin tamamlanmaması halinde 2027 ocak ayında Fred ile ön sözleşme imzalamak istiyor ancak birinci öncelik, Temmuz'da katılım.
'ALLAH AŞKINA GEL!'
Yaşanan bu gelişmelerin akabinde Atletico MG'nın yeni transferi ve Fred'in Brezilya Milli Takımı'ndan da eski arkadaşı Renan Lodi, konua ilişkin basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Lodi'in açıklaması şu şekilde oldu:
"Artık onunla konuşmaya tahammül edemiyorum. (şaka yollu) Gelmesi için sürekli ısrar ediyorum. Yaklaşık 5 gün önce onunla konuştum, 'Allah aşkına, bize gel!' Bize çok yardımcı olacaksın.' dedim. Atletico Mineiro'ya gelirse çok mutlu olurum. O benim çok sevdiğim bir arkadaşım. Milli takımda arkadaş olduk ama Bernard ve ben, onun gelmesi için artık konuşmaktan yorulduk."
BAŞAKŞEHİR'İN ESKİ OYUNCUSU DUARTE DE İTİRAF ETTİ
Başakşehir ile yollarını ayırmasının ardından Atletico MG'ye transfer olan Leo Duarte da basına yaptığı açıklamada şu sözleri söyledi:
"Fred'i tanıyorum, buraya transferimde birkaç kez konuştu. Burada olmak onun hayali. Çocukluğundan beri Atletico taraftarıymış. Bana gelmek istediğini söyledi ama ona bağlı değilmiş. Bana aynen şunu söyledi, 'Bana bağlı olsaydı, çoktan orda olurdum'. Ama orada sözleşmesi var, bu yüzden nasıl olacağını bilmiyorum. Umarım gelebilir çünkü mükemmel bir oyuncu. Bu transfer umarım gerçekleşir."
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:103
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 12:50 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















