Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!
Ankara24.com, Haber7 kaynağından alınan verilere dayanarak bilgi yayımlıyor.
Fabrikada su içen işçiler tek tek hastaneye kaldırıldı!
GİRİŞ 26.06.2026 13:38 GÜNCELLEME 26.06.2026 13:39
İlk Yorum Yapan Sen Ol
Gaziantep'te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı.
Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.
25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI
Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.
KAYNAK: DHA
Kadriye Ebrar Etirli Haber7.com - Editör
Editör Hakkında 2000 yılında İstanbul'da doğdu. Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik' bölümünde henüz okurken HaberAnkara ve AnkaraMasası'nda çalıştı. 2022 yılındaki mezuniyetinin ardından Beyaz TV'de 'Haber Editörü' pozisyonunda görev aldı. 2024 yılının Şubat ayından itibaren Haber7'deki Gündem Editörü kariyerine devam etmektedir.
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
GÖNDER
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:75
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 13:41 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















