Doğalgazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı Aydın Haberleri Habertürk Yerel Haberler
Haberturk sayfasından alınan bilgilere göre, Ankara24.com açıklama yapıyor.
Aydın'ın Nazilli ilçesinde eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen şahıs, evinde doğalgazı açarak intihara kalkıştı. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren polisin bilinci kapalı halde bulduğu şahıs, hastanede tedavi altına alındı.
Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak'ta bulunan 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğalgazı açıp, kapı ve pencereleri kapattı. M.A.'dan haber alamayan yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren ekipler, M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan M.A. tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:45
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 23:38 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















