Dirk Kuyt imza için İstanbul a geldi!
Ankara24.com, Hurriyet kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi yayımlıyor.
Fenerbahçe'de İsmail Kartal’ın ekibinde 1. yardımcı antrenör olacak Dirk Kuyt teknik direktörlüğünü yaptığı Dordrecht’e veda etti ve İstanbul’a geldi.
Dün ilk olarak Hollanda 2. liginde mücadele eden Dordrecht’te futbolcularla ve çalışanlarla vedalaşan 45 yaşındaki çalıştırıcı akşam saatlerinde ise İstanbul’a geldi.
Havalimanında sarı lacivertli yöneticiler tarafından karşılanan Kuyrt “Burada olduğum için çok mutluyum” dedi.
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
ESPN’de yer alan haberde ise Fenerbahçe’nin, Kuyt’un ayrılık haberini şaşkınlıkla karşıladığı öne sürülen Dordrecht kulübüne tazminat ödeyeceği belirtildi.
Öte yandan sarı lacivertlilerde teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular sağlık kontrolünden geçti.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:87
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 23 Haziran 2026 09:52 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















