CHP’den AK Parti’ye geçen Haymana Belediye Başkanı Levent Koç tan ilk açıklama: Gerçeği bilseler alnımdan öperler VİDEO İZLE
Ankara24.com, Yenisafak kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
İki yılı aşkın bir süredir Haymana’da belediye başkanlığı görevini mahcubiyet duymadan, büyük bir özveriyle yürüttüğünü ifade eden Levent Koç, ilçenin hak ettiği yere gelmesi için çalıştıklarını söyledi. Mansur Yavaş’a bugüne kadar sunduğu destekler için teşekkür etmeyi de ihmal etmeyen Koç, ayrılık sürecine dair şu ifadeleri kullandı:
"Niyetimiz Haymana'yı hak ettiği yere taşımaktı. Bugüne kadar bu projeleri kazandırmamıza vesile olan, bizlere desteğini hiçbir zaman esirgemeyen Mansur Yavaş Başkanıma tabii ki çok teşekkür ediyorum. Emeği büyük üzerimizde; gerek siyasi kişiliği ve gerekse Haymana'ya kazandırdıklarıyla. Ama tabii ki çok farklı olaylar, çok farklı yaşanmışlıklar oldu, çok farklı birikmişlikler oldu. Ve bu birikmişlikler üzerine, gerçekten daha fazla devam edebilme durumumuz kalmadı. Ki biz yola çıkarken Mansur Bey'le yola çıkmıştık. Bunların sebeplerini de madde madde, ayrıca açıklayacağım zaten. Çünkü kamuoyu neyin ne olduğunu maalesef bilmiyor."
Mansur Yavaş ile görüşmesine ilişkin de konuşan Koç, şu ifadeleri kullandı:
"Başkanımla görüşmeye hafta sonu Ertan Bey kanalıyla gittik. O çok meşhur 'elini öptü, elini öptü' muhabbeti öyle değil. Başkanımız zaten yapısı itibariyle elini öptürmez. Kendisini ziyaret ettiğimde sadece şu soruyu sordum, ki en büyük sıkıntı da buydu: 'Yaklaşık 6 aydır ben size ulaşamıyorum. Size benim ilçe başkanım ulaşıyor, benim meclis üyem gelip iki buçuk saat makamınızda durabiliyor. Ben size neden ulaşamıyorum?' O soruya cevap aradım açıkçası ama kendisinden çok farklı bir cevap aldım. Bana, 'Bakan Bey'e (Murat Kurum) gittiğinden haberdar etmedin' dedi. Oysaki ben Bakan Bey'e zaten üç gün öncesinde gitmiştim, asıl cevap o değildi. Dediğim gibi çok farklı birikmişlikler var. Tabii ki kırmadan, dökmeden, rencide etmeden; haklının hakkını da kendisine vererek gerekli izahatları zamanı gelince yapacağız."
"Alnımızdan öpecekler"
Haymanalı vatandaşların parti değişikliğine yönelik olası tepkilerini de değerlendiren Koç, sürecin tüm detayları şeffaf bir şekilde paylaşıldığında halkın kendisine hak vereceğinden emin olduğunu belirtti. İlçede vaat ettikleri projelerin yüzde 89.6'sını başarıyla hayata geçirdiklerini ifade eden Koç, konuşmasını şu sözlerle tamamladı:
"Değerli hemşehrilerimizden olayları henüz net bilmeyenler var. Onlardan ilk etapta tepkiler gelecektir, haklı oldukları yerler de olabilir. Ama süreci net olarak, madde madde açıkladığımızda, bizi bu çizgiye getiren nedenleri izah ettiğimizde, o hemşehrilerimizin de bizi anlayacağına ve alnımızdan öpeceğine eminim. Biz zamanı bereketlendirip Ankaralı ailelerin hafta sonu çocuklarıyla gelebileceği bir Haymana inşa etmek istiyoruz. Bundan sonra da şehrimize çok daha büyük projeler kazandırmaya yeni kulvarımızda devam edeceğiz."
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:103
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 00:24 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















