Beşiktaş GAİN den Yiğit Arslan a veda!
Sabah sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Beşiktaş'ta yeni sezon öncesinde Yiğit Arslan'a veda edildi. Siyah-beyazlı kulüp, Arslan için sosyal medya hesaplarından bir veda mesajı yayımladı.
Kulüpten yapılan açıklamada milli basketbolcuya emekleri için teşekkür edilerek, "2023-2024 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.
Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz." ifadelerine yer verildi.
Haber Girişi Aytunç Akın - Editör
#BEŞİKTAŞ GAİN #BEŞİKTAŞ GAİN ERKEK BASKETBOL TAKIMI #YİĞİT ARSLAN
Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin
Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:77
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 18:37 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















