Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi denetimleri yerinde inceledi
Dha sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuruda bulunuyor.
Ankara'da 7-8 Temmuz'da gerçekleştirilecek 36'ncı NATO Zirvesi kapsamında Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde polis timleri, trafik, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri tarafından ‘Turkuaz’ uygulaması gerçekleştirildi. Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek uygulamaları ve alınan önlemleri yerinde denetledi.

Yüksek, polis ekipleri tarafından kurulan kontrol noktalarını ziyaret ederek, bilgi aldı. Cadde üzerinde yürüyerek incelemelerde bulunan Yüksek'e vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlarla sohbet eden Yüksek, kendisine anlatılar problemleri dinledi.

Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, ‘Başkentin huzuru Türkiye’nin huzurudur’ notu ile vatandaşların huzuru için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.


Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:55
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 27 Haziran 2026 00:35 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















