ABD ve İran Masada Çatıştı: Nükleer Denetim ve Hürmüz Krizi
Haberturk sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
ABD ve İran temsilcileri İsviçre'de düzenlenen zirvede müzakere masasına oturdu ancak görüşmelere liderlerin karşılıklı restleşmeleri damga vurdu. İki ülke arasında özellikle nükleer tesislerin denetimi, Hürmüz Boğazı'ndan geçiş ücretleri ve İran'ın balistik füze programı konularında derin çatlaklar bulunuyor.
Bu konudaki diğer haberler:ABD İran müzakerelerinde nükleer ve Hürmüz düğümü
27 Mayıs 2026 06:49
Hürmüz ve nükleer düğümü çözülemiyor... İran ABD hattında diplomasi tıkandı
12 Mayıs 2026 07:10
Rusya ABD enerji görüşmeleri: Hürmüz krizi masada Sözcü Gazetesi
12 Mart 2026 09:26
İran Hürmüz Boğazı ndaki Denetim Alanlarını Belirledi
21 Mayıs 2026 01:29
Nükleer diplomasi yeniden masada: İran ve ABD Umman da görüşmelere başladı
06 Şubat 2026 12:34
Görüntülenme:108
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 25 Haziran 2026 16:57 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















