A Milli Basketbol Takımı nda Onuralp Bitim kadrodan çıkarıldı!
Haberturk sayfasından alınan bilgilere göre, Ankara24.com açıklama yapıyor.
Türkiye Basketbol Federasyonundan yapılan açıklamada, eleme maçlarının hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya giden ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığı belirtildi.
Grupta 4'te 4 yaparak zirvede yer alan ve ikinci tura yükselmeyi garantileyen milliler, çalışmalarını 26 Haziran'a kadar Antalya'da sürdürecek.
2 Temmuz'da Bosna Hersek'e konuk olacak Türkiye, 6 Temmuz'da İsviçre'yi ağırlayacak.
Bu konudaki diğer haberler:Ümit Milli Futbol Takımı nda 3 oyuncu kadrodan çıkarıldı!
27 Mayıs 2026 17:24
A Milli Erkek Basketbol Takımı nda medya günü yapıldı
26 Kasım 2025 19:04
Fenerbahçe Beko nun yıldızı Onuralp Bitim: Finale çıkan biz olacağız Fanatik Gazetesi Basketbol Haberleri Spor
21 Mayıs 2026 20:39
Fenerbahçe Beko da Onuralp Bitim şoku Sözcü Gazetesi
02 Aralık 2025 15:22
Onuralp Bitim: Bu seriyi orada bitirip kupayı kaldırabiliriz
15 Haziran 2026 23:09
Görüntülenme:73
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 23 Haziran 2026 17:22 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















