2 nci sınıf öğrencileri, harçlıklarını TSKGV ye bağışladı
Dha sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuru yapıyor.
Öğretmenleriyle TSKGV Alanya Fahri Tanıtım Kurulu Başkanlığı'nı ziyaret eden Gönül Kemal Reisoğlu İlkokulu 2-E sınıfı öğrencileri, harçlıklarının bulunduğu kumbarayı bağışladı. Etkinlikte, öğrencilere vakfın çalışmaları anlatıldı, tanıtım filmi izletildi.

TSKGV Alanya Fahri Tanıtım Kurulu Başkanı Refik Özdemir, "Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yüreklerinden kopan anlamlı bir bağışa tanıklık ediyoruz. Bu bağışın maddi değerinden çok taşıdığı vatan sevgisi ve sorumluluk duygusu bizler için son derece kıymetlidir. Harçlıklarından ayırdıkları birikimlerini Türk Silahlı Kuvvetleri Güçlendirme Vakfı'na bağışlayan evlatlarımız milletimizin birlik ve beraberlik ruhunun en güzel örneğini göstermişlerdir" diye konuştu.
Bağış yapan öğrenciler adına konuşan Ahmet Tuna Atalay (8), "Türkiye Cumhuriyeti'nin böyle bir paraya ihtiyacı yoktu. Biz paylaşmak için, vatan için böyle bir şey yaptık. Güçlü ordu, güçlü Türkiye demektir. Arkadaşlarımla birlikte bu parayı topladık. Sonra buraya getirdik. Bağış yaptık. Bütün Türkiye'deki arkadaşlarımı bağış yapmaya çağırıyorum" dedi.
Etkinlikte, hatıra fotoğrafı çekildi.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:50
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 13:58 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















