Yakutiye Belediyesi Cuma Namazı çıkışı aşure dağıttı Erzurum Haberleri Habertürk Yerel Haberler
Haberturk sayfasından alınan bilgilere göre, Ankara24.com açıklama yapıyor.
Yakutiye Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Cuma Namazı çıkışı camilerde vatandaşlara aşure dağıttı.
Yakutiye Belediye Başkanı Mahmut Uçar, "Muharrem Ayı vesilesiyle Yakutiye Belediyesi olarak cuma namazının ardından hemşehrilerimize aşure ikramında bulunduk. Paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan bu mübarek ayın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam alemine hayırlar getirmesini Allah'tan niyaz ediyoruz" dedi.
Bu konudaki diğer haberler:Yakutiye Belediyesi, Uluslararası sıfır atık şehirler ağına katıldı Erzurum Haberleri
21 Nisan 2026 09:59
Erzurum da 3,4 büyüklüğünde deprem Erzurum Haberleri Habertürk Yerel Haberler
20 Haziran 2026 04:49
Erzurum da anlamlı iş birliği: Müftülük ve Yakutiye Belediyesi protokol imzaladı Erzurum Haberleri
03 Haziran 2026 13:32
Gastronomi Lisesi inşaat çalışmalarına inceleme Erzurum Haberleri Habertürk Yerel Haberler
17 Haziran 2026 09:31
PalanExtreme 2026 heyecanı devam ediyor Erzurum Haberleri Habertürk Yerel Haberler
25 Haziran 2026 09:59
Görüntülenme:35
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 15:05 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















