Vedat Muriqi ten itiraf: Dönmeyi hep hayal ediyordum
Ankara24.com, Hurriyet kaynağından alınan verilere dayanarak açıklama yapıyor.
Fenerbahçe'nin Mallorca'dan kadrosuna kattığı Vedat Muriqi, sarı-lacivertli kulübe transfer süreci ve duyguları hakkında konuştu.
İşte Vedat Muriqi'in sözleri;
Çok mutluyum. Statta da söylemiştim, tekrar söylemek istiyorum. Bu formayı tekrar bana layık gören değerli başkanımıza, hocamıza, yönetim kuruluna, bütün değerli Fenerbahçe taraftarına gerçekten canı gönülden hem ailem hem kendi adıma çok teşekkür ederim.
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
TAKİP EDİYORDUM
Burada olmak gurur verici. Burayı özlediğimi biliyordum ama bu kadar çok özlediğimi kulübe adım atınca anladım. Bu büyük kulüpte, bu büyük camiada tekrar bana fırsat verdiler, sağ olsunlar. Gittiğimden beri sürekli Fenerbahçe'yi takip ediyorum. Uzakta da olsam aslında işlerin içindeydim bir bakıma. Arkadaşların çoğuyla iletişimim vardı zaten, devam ediyordu. Sanki hiç gitmemiş gibiyim valla.
HEP HAYAL EDİYORDUM
Fenerbahçe'ye dönmeyi hep hayal ediyordum. Çünkü bu büyüklük başka bir yerde yok. Fırsat da buldum, Avrupa'da falan oynadık tecrbülendik ama bizim takımın büyüklüğü başka.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:92
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 17:18 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















