Uşak ta son kullanma tarihi geçmiş 29 ton çikolata ele geçirildi
Ankara24.com, Trthaber kaynağından alınan verilere dayanarak bilgi yayımlıyor.
Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince kent merkezindeki bir gıda deposunda denetim gerçekleştirildi.
Yapılan incelemede, son kullanım tarihi geçmiş ve bozuk 29 ton çikolata ile 1 ton 600 kilo bozuk konserve ürünü bulundu.
Gözaltına alınan Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı.
Şüpheliler hakkında "bozulmuş ve değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti" suçu kapsamında adli işlem başlatıldı.
El konulan ürünlerin imha edileceği belirtildi.
Bu konudaki diğer haberler:Hatay da son kullanma tarihi geçmiş şekerleme çikolata ve cips imha edildi Hatay Haberleri
12 Aralık 2025 12:36
Yer: Mardin! Çikolata kavanozunda uyuşturucu ele geçirildi
10 Ocak 2026 17:59
Tarihi geçmiş ürünlerle çocukları zehirleyeceklerdi: 2 ton cips, şekerleme ve çikolata imha edildi Hatay Haberleri
13 Aralık 2025 09:07
Uşak ta evde 284 sikke ele geçirildi Uşak Haberleri
09 Nisan 2026 12:36
Uşak ta yüzlerce tarihi eser ele geçirildi Sözcü Gazetesi
27 Ekim 2025 22:37
Görüntülenme:54
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 25 Haziran 2026 09:54 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















