Türkiye U17 Basketbol Milli Takımı, Yeni Zelanda’yı mağlup etti
Dha sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com haber yayımlıyor.
Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi’nde oynanan karşılaşmada ay-yıldızlı ekip, ilk çeyreği 22-20, ilk yarıyı 41-28 ve üçüncü çeyreği 64-47 geride tamamladı. Son periyotta etkili bir geri dönüşe imza atan milliler, Demir Öztürk’ün bitime 3 saniye kala kaydettiği sayılarla maçı uzatmaya taşıdı. Normal süresi 84-84 eşitlikle biten mücadelede Türkiye, uzatma bölümlerinin ardından sahadan galip ayrıldı.
Türkiye’de Ömer Kutluay 39, Darius Karutasu 37 sayıyla galibiyetin en skorer isimleri oldu. Yeni Zelanda’da ise Jayden Cecil 42, Liam Keogh 20 sayıyla mücadele etti.
Karşılaşmayı Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu ile başkan vekili Harun Erdenay da saha kenarından takip etti. Türkiye, gruptaki ikinci maçında yarın saat 20.15’te Slovenya ile karşılaşacak.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:79
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 04:35 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















