TFF resmen açıkladı! İşte Süper Lig de harcama limitleri Fanatik Gazetesi Fenerbahçe (FB) Haberleri Spor
Ankara24.com, Fanatik kaynağından alınan verilere dayanarak açıklama yapıyor.
Türkiye Futbol Federasyonu resmi sitesinden yaptığı açıklamada 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de mücadele edecek kulüplerin harcama limitlerini açıkladı.
G.SARAY 9 MİLYAR TL
TFF'den yapılan açıklamada geçtiğimiz sezon Süper Lig'de şampiyonluğa ulaşan Galatasaray'ın 9.006.596.835 TL ile harcama limiti en yüksek kulüp olduğu belirtildi.


Sarı-kırmızılıları, 6.330.032.702 TL ile Fenerbahçe izlerken, Beşiktaş'ın 4.123.397.974 TL ve Trabzonspor'un 2.530.783.285 TL harcama limiti olduğu vurgulandı.
İşte 2026-2027 sezonunda Süper Lig'de yer alan kulüplerin harcama limitleri:
Galatasaray - 9.006.596.835
Fenerbahçe - 6.330.032.702
Trabzonspor - 2.530.783.285
Beşiktaş - 4.123.397.974
Başakşehir - 1.099.918.616
Göztepe - 678.239.611
Samsunspor - 1.124.529.320
Rizespor- 1.817.301.750
Konyaspor - 1.101.846.407
Kocaelispor - 953.682.308
Alanyaspor - 571.608.883
Gaziantep FK - 817.925.936
Kasımpaşa - 647.958.968
Gençlerbirliği - 805.716.149
Eyüpspor - 801.174.603
Erzurumspor - 893.261.956
Çorum FK - 893.261.956
Amed FK - 893.261.956
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:74
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 19:52 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda

Haberlerimizi Google'da Takip Edin







En çok okunanlar



















