Son dakika: Noterler Birliği’nin Yeni Başkanı Güler: “Kadın ağırlıklı bir Yönetim Kurulu’na başkanlık edeceğim” Son dakika haberleri
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak haber veriyor.
Ankara 65. Noteri Fulya Uysal Güler, Birliğin 55. Olağan Genel Kurulu’nda başkanlığa seçilerek Türkiye Noterler Birliği Başkanı oldu. Habertürk’e açıklamada bulunan Güler, Türkiye Noterler Birliği tarihinde ikinci kadın başkan olarak seçildiğini, tarihinde ilk kez kadın ağırlıklı bir yönetim kuruluna başkanlık edeceğini belirtti.
“BU DEĞİŞİM LİYAKATİN YANSIMASI” Yönetim kurulunun 5 kadın ve 2 erkek üyeden oluştuğunu belirten Güler, “Bu tablo yalnızca sayısal bir değişimi değil; bilgi, liyakat, deneyim ve ortak çalışma kültürünün bir yansımasını ifade etmektedir. Bize duyulan güvene layık olmak için Yönetim Kurulumuzla birlikte şeffaf, kapsayıcı ve çözüm odaklı bir anlayışla görev yapacağız. Mesleğimizin köklü geleneklerinden aldığımız güçle, geleceğe emin adımlarla ilerlemeyi sürdüreceğiz” diye konuştu.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:74
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 25 Haziran 2026 12:36 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















