Orkun Kökçü: Galibiyet çok önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı, onu kurtardığımızı düşünüyorum!
Hurriyet sayfasından alınan bilgilere göre, Ankara24.com açıklama yapıyor.
2026 Dünya Kupası D Grubu son maçında A Milli Takımımız, ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup etti.
Los Angeles Stadı'nda oynanan ve ilk yarısı da ay-yıldızlı ekibin 2-1'lik üstünlüğüyle sona eren mücadelede milli takımın gollerini Arda Güler, Orkun Kökçü ve Kaan Ayhan'dan geldi. Milli takıma galibiyet golünü Kaan 90+8. dakikada ağlara yolladı.
Karşılaşmanın ardından A Milli Takım oyuncuları, mücadeleye ve turnuvaya dair değerlendirmelerde bulundu. İşte o açıklamalar...
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
ORKUN KÖKÇÜ: "ORTADA ONURUMUZ VE ŞEREFİMİZ VARDI, ONU KURTARDIK!"
"Bu maçtan galibiyetle ayrılmak bizim için çok önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı, onu kurtardığımızı düşünüyorum. Ama bu noktaya gelene kadar herkesin özeleştiri yapması lazım çünkü bunu ülkemiz hak etmedi, biz hak etmedik. Çok şey denilebilir aslında ama şu an zamanı değil çünkü herkes duygusal anlamda yüksek. Ülkemizi az da olsa sevindirebildiysek çok mutluyuz. İnşallah bir deneyim oldu Dünya Kupası'nda, nicelerine katılırız."
ARDA GÜLER: "İNSANLAR NE DESE HAKLILAR!"
"Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz eleştiriler için... Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar! Drama yapamayız. Kötü oynadık ve elendik."
SALİH ÖZCAN: "EVE GALİBİYETLE DÖNMEYE MECBURDUK"
"Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik, bu maç kendimize güvendik. Kazandık ve böyle dönüyoruz. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Eve galibiyetle dönmeye mecburduk."
KAAN AYHAN: "DAHA ÇOK TADINI ÇIKARMAK İSTERDİK"
"Daha çok tadını çıkarmak isterdik. Dünya Kupası'nda gol atmak herkese nasip olmaz... Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki 1 dakika olsa bile taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu. Vincenzo Montella tebrik etti, kolay değil. Herkes bunları duymak ister. Arkadan gelip arkadaşlarını itelemek de kolay değil, ben de oynamayı hak ettiğimi düşünüyorum. Turnuvayı kazanmadık, belki hocanın dediği şey takımda beraberlik ve destek. Önümüzde önemli turnuvalar var, oralara daha güçlü hazırlanmak ve daha güçlü olmak istiyoruz."
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:20
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 07:42 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















