Önce köpeğe sonra güvenliğe saldırdı: Mahkeme affetmedi!
Haber7 kaynağından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com açıklama yapıyor.
24.06.2026 11:40
PAYLAŞ Facebook'ta Twitter'da
Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye güvenlik personeli ile belediye tarafından sahiplenilen köpeğin saldırıya uğradığı olayla ilgili gözaltına alınan şüpheli tutuklandı.
Olay, 21 Haziran'da sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşandı. İddiaya göre, K.T. (49) isimli şahıs, bina önünde belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı. Yaşanan arbede sonrası güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen şahıs, polis ekiplerine teslim edildi.
Belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
DEVAMINI GÖR
Yorumlar 0 Yorum Var
Bir Yorum Yapın
Yorumunuz
Adınız
GÖNDER
“GÜNCEL” Kategorisine Ait Diğer Videolar
Muz üreticisi dertli: Bahçede 25 TL, markette 120 TL
Videoyu İzle
Kenti istila ettiler! İhmal var diyen vatandaş: Çocuklarımız yara içinde
Videoyu İzle
Yunan televizyonunda Türkiye'ye karşı 5'li ittifak teklifi: Geriye savaşın yeri ve zamanı kalır
Videoyu İzle
Metrelerce yüksekten düşen kedinin şemsiyeyle kurtarıldığı o anlar kamerada
Videoyu İzle
Kastamonu'da kaporta ustası tonlarca ağırlıktaki aracın altında kaldı!
Videoyu İzle
Laf atma tartışması büyüdü: Biri sopayla saldırdı, diğeri silahını ateşledi!
Videoyu İzle
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:61
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 11:45 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















