Okulda dağıtılan tavuklu pilavı yedikten rahatsızlanan 113 kişi taburcu oldu Kütahya Haberleri Habertürk Yerel Haberler
Haberturk sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
KÜTAHYA'dabir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavı yedikten sonra zehirlenme şüphesi ile hastaneye başvuranların sayısı 114’e yükseldi. Tedavi altına alınan kişilerden 113'ü taburcu edilirken, 1'i tedavisi sürüyor.
Meydan Mahallesi’ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda dün gençlik şöleni düzenlendi. Şölende öğrenci ve velilerine tavuklu pilav ve ayran ikram edildi. Etkinlikten kısa bir süre sonra öğrenciler ve velilerinde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. İhbarla okul ve çevresine çok sayıda sağlık ekibi sevk edildi. Rahatsızlanan 84'ü öğrenci 98 kişi ambulanslarla ve kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne başvurdu. Gece yarısından sonra gelenlerle sayı 114’e yükseldi. Tedavi altına alınanlardan 113'ü taburcu edilirken, 1'i tedavisi sürüyor. Diğer yandan Kütahya Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, okulda dağıtılan tavuklu pilavdan numune alarak teste gönderdi. Soruşturma sürüyor.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:41
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 11:54 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















