Myanmar da 50 ton uyuşturucu imha edildi
Sondakika sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Myanmar'da güvenlik güçlerince düzenlenen operasyonlarda ele geçirilen 50 tonun üzerindeki uyuşturucu madde, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" kapsamında yakılarak imha edildi.
50 TONDAN FAZLA UYUŞTURUCU İMHA EDİLDİMyanmar'da güvenlik güçlerinin farklı operasyonlarda ele geçirdiği 50 tondan fazla uyuşturucu madde, düzenlenen törenle yakılarak imha edildi.
Yerel polis yetkilileri, imha işleminin 26 Haziran "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" kapsamında gerçekleştirildiğini açıkladı.
BM'NİN BELİRLEDİĞİ GÜNDE İMHA EDİLDİBirleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu, 1987 yılında aldığı kararla 26 Haziran'ı, uyuşturucusuz toplum hedefi doğrultusunda uluslararası iş birliğini güçlendirmek amacıyla "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" ilan etmişti.
DÜNYANIN EN BÜYÜK AFYON ÜRETİCİSİBirleşmiş Milletler Uyuşturucu ve Suç Ofisi (UNODC), 2023 yılında yayımladığı raporda Myanmar'ın Afganistan'ı geride bırakarak dünyanın en büyük afyon üreticisi konumuna yükseldiğini açıklamıştı.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:97
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 11:49 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















