Memurlar iki gün evden çalışacak: Bir ülke daha sistemini değiştirdi Sözcü Gazetesi
Sozcu sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuruda bulunuyor.
Malezya hükümeti, kamu çalışanları için hibrit çalışma modeline geçme kararı aldı.
1 AĞUSTOS'TAN İTİBARENYerel basında yer alan haberlere göre, Bakanlar Kurulu'nun onay verdiği yeni uygulama kapsamında memurlar, 1 Ağustos'tan itibaren haftada iki gün evden ya da yetkili kurumlarca uygun görülen farklı bir çalışma noktasından görev yapabilecek. Haftanın kalan üç gününde ise ofiste çalışacaklar.
Yeni çalışma düzeninin, kamu hizmetlerinde verimliliği artırmayı ve çalışma kültürünü çağın ihtiyaçlarına uygun şekilde dönüştürmeyi hedefleyen kapsamlı reform programının bir parçası olduğu ifade edildi.
Bu konudaki diğer haberler:Memurlar yarın iş bırakıyor Sözcü Gazetesi
18 Aralık 2025 09:47
Kadın memurlar için haftada 4 gün mesai talebi Sözcü Gazetesi
07 Mart 2026 15:00
Şahika Ercümen rekorunu geliştirmeye çalışacak Sözcü Gazetesi
14 Ekim 2025 20:03
Sesini duyuramayan memurlar çareyi dilek ağacında aradı Sözcü Gazetesi
03 Aralık 2025 19:54
Yaklaşık 20 bin kişi çalışacak! Protokol onaylandı Sözcü Gazetesi
19 Ocak 2026 23:09
Görüntülenme:88
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 23:28 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















