Manisalı sağlık çalışanına Bursa dan fotoğraf ödülü Manisa Haberleri Habertürk Yerel Haberler
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
Manisa'da görev yapan Sağlık Teknikeri ve fotoğraf sanatçısı İsmail Aybey, Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) onaylı "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" Fotoğraf Yarışması'nda, Türkiye'nin simge haline gelen "Yaren Leylek" karesiyle sergileme ödülüne layık görüldü.
Karacabey Belediyesi tarafından, ilçenin doğal ve kültürel güzelliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" temalı fotoğraf yarışmasının sonuçları açıklandı. Türkiye genelinden 130 fotoğrafçının 412 eserle katıldığı yarışmada, seçici kurulun yaptığı değerlendirme sonucunda Manisa'dan yarışmaya katılan Sağlık Teknikeri ve Fotoğraf Sanatçısı İsmail Aybey, ödül alan isimler arasında yer aldı.
Aybey, tüm Türkiye'nin gönlünde özel bir yere sahip olan Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz'ın yıllardır süren dostluğunu ölümsüzleştirdiği fotoğrafıyla "Sergileme Ödülü" kazandı. Doğa ile insan arasındaki güçlü bağı yansıtan kare, seçici kuruldan tam not aldı.
Fotoğraf sanatındaki başarılarıyla adından söz ettiren İsmail Aybey, aldığı ödülle hem Manisa'yı hem de sağlık camiasını gururlandırdı. Yarışmada ödül alan eserler, Karacabey'in dört mevsim güzelliklerini ve doğal zenginliklerini fotoğraf sanatı aracılığıyla gözler önüne serdi.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:86
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 09:48 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















