Maç bitince tribüne koşup dudaklarına yapıştı
Ankara24.com, Sondakika kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
2026 Dünya Kupası'nda mücadele eden Norveç'in galibiyetinin ardından duygusal görüntüler ortaya çıktı. Karşılaşmanın sona ermesinin ardından Norveç Milli Takımı Teknik Direktörü, sahadan tribünlere yönelerek galibiyet sevincini sevdiği kişiyle kutladı.
MAÇ BİTTİ, TRİBÜNLERE KOŞTUHakemin son düdüğü çalmasının ardından büyük sevinç yaşayan Norveçli teknik adam, doğrudan tribünlere giderek kendisini destekleyen yakınıyla bir araya geldi. Saha kenarında yaşanan kutlama anları, turnuvanın dikkat çeken görüntüleri arasında yer aldı.
Norveç'in galibiyetinin ardından yaşanan bu anlar, futbolun yalnızca saha içindeki mücadeleden ibaret olmadığını bir kez daha gösterdi. Teknik direktörün zafer sevincini sevdiği kişiyle paylaşması, karşılaşma sonrasının en çok konuşulan görüntülerinden biri oldu.
O anlardan kareler:



Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:67
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 13:08 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















