Kütahya da 25 kişi hastanelik oldu
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü.
Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.
Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.
Bu konudaki diğer haberler:Kütahya da maden ocağında korkutan haber! 5 işçi hastanelik oldu
12 Aralık 2025 21:41
Kütahya da dolu yağışı etkili oldu Kütahya Haberleri
08 Kasım 2025 12:36
Kütahya’da kurtlar ağıla girdi: 25 küçükbaş hayvan telef oldu Kütahya Haberleri
30 Nisan 2026 23:24
Kütahya da potanın kraliçeleri Moymul Spor oldu Kütahya Haberleri
31 Aralık 2025 11:59
Kütahya da 3 aracın karıştığı kazada 3 kişi yaralandı Kütahya Haberleri
09 Mayıs 2026 16:23
Görüntülenme:76
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 23 Haziran 2026 21:13 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















