Kent kavruluyor! Termometreler 42 dereceyi gösterdi: Kaçacak yer arıyorlar
Ankara24.com, Haber7 kaynağından alınan verilere dayanarak bilgi yayımlıyor.
Kent kavruluyor! Termometreler 42 dereceyi gösterdi: Kaçacak yer arıyorlar
GİRİŞ 28.06.2026 16:44 GÜNCELLEME 28.06.2026 16:49
İlk Yorum Yapan Sen Ol
Adana, kent merkezinde termometreler 42 dereceyi, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterdi. Adanalılar gölge alanlarda serinlemeye çalıştı.
Yüksek sıcaklık nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı.
SICAK TÜM CANLILARI VURDU
Bunaltan sıcaklık nedeniyle sokak hayvanları da gölgeliklere gitti, kuşlar su birikintilerine girdi. Bazı kişiler de banklarda uyudu.
"YAZIN BİZ KAÇACAK YER ARIYORUZ"
Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı’nda gezintiye çıkan Ali Duran, “Havalar çok sıcak, nem de yüksek. Mecburen klimaların çalıştığı mağaza ve işletmelerde oturmayı tercih ediyoruz. Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin.” diye konuştu.
KAYNAK: DHA
Esmanur Kadak Haber7.com - Editör
Editör Hakkında Malatya’da doğan Esmanur Kadak yüksek öğrenimini İstanbul’da tamamladı. 2022 yılında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi “Gazetecilik” bölümünden mezun oldu. Üniversite öğrenimi sırasında, serbest zamanlı olarak Bilimevi Basın Yayın A.Ş.'de Özel İçerik Editörü olarak çalıştı. Mezun olduktan sonra Eylül 2022 - Temmuz 2024 tarihleri arasında yerel bir gazetede “Genel Koordinatör” olarak görev aldı. Son olarak Haber7.com’da Yerel Haber Editörü olarak kariyerine devam ediyor.
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
GÖNDER
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:70
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 16:52 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















