Kampa katılan bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı
Dha sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sabah yürüyüşü için Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkına gitti. Bakanlar, doğayla iç içe olan Kartepe ilçesindeki Ormanya’da sabah yürüyüşü yaptı. Yürüyüşün ardından 4 bakan, tekrar kampın yapıldığı otele geri döndü.



Bu konudaki diğer haberler:Kayserispor’da yeni transferler kampa katıldı!
08 Ocak 2026 12:41
Kampa yetişir mi? Mustafa Göksel
06 Haziran 2026 20:48
AK Parti Sakarya’da kampa giriyor
25 Haziran 2026 07:10
Fenerbahçe, Beşiktaş derbisi için kampa girdi
01 Kasım 2025 18:55
MHP, belediye başkanlarını Antalya da kampa alacak
09 Nisan 2026 11:32
Görüntülenme:98
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 11:34 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















