İstanbul a geldi! Vitor Pereira dan Türkiye ye ektirdiği saçlar hakkında yorum
Sondakika sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuru yapıyor.
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig'de Nottingham Forest'ı ligde tutmayı başardığı sezonun hemen ardından İstanbul'a geldi.
SAÇ EKİMİNDEN MEMNUN KALDIPortekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlarda saç ekimi için Türkiye'ye geldiğini açıkladı. Pereira, özellikle Pendik'te yaptırdığı 6 aylık tedavinin sonucundan çok memnun olduğunu belirterek, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum.'' dedi.
Saçlarının yeni halinden mutlu olduğunu ifade eden Pereira, İstanbul ziyaretini fotoğraflarla da belgeledi. Bu ziyaret, Pereira'nın Türkiye'de sevilen bir isim olmaya devam ettiğini bir kez daha gösterdi.
İşte o fotoğraf:
Bu konudaki diğer haberler:Fenerbahçe ye Vitor Pereira sürprizi
12 Şubat 2026 11:02
Vitor Pereira: Fenerbahçe nin farkındayım!
18 Şubat 2026 19:19
Vitor Pereira: Tekrar burada olmaktan memnunum
18 Şubat 2026 19:34
Vitor Pereira: Fenerbahçe tur için gelmişti
27 Şubat 2026 01:54
Chelsea Tepetaklak: Londra’da Vitor Pereira Şovu!
04 Mayıs 2026 19:27
Görüntülenme:57
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 00:24 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















