İran heyeti İsviçre den ayrıldı
Ankara24.com, Dha kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
İran basını, İran'ın üst düzey müzakerecilerinin 18 saat süren yoğun görüşmelerin ardından İsviçre'den ayrıldığını duyurdu. İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Kazım Garibabadi başkanlığındaki teknik ekibin İsviçre'de kaldığı ve mutabakat zaptı üzerindeki teknik görüşmelere devam edeceği kaydedildi.
İran heyetine, Meclis ve Müzakere Heyeti Başkanı Muhammed Bakır Kalibaf, Dışişleri Bakanı Abbas Arakçi, Merkez Bankası Başkanı Abdunnasır Himmeti, Petrol Bakan Yardımcısı Hamid Boord ve İran Ulusal Güvenlik Yüksek Konseyi Sekreter Yardımcısı Ali Bakır başkanlık etti.
Bu konudaki diğer haberler:İsviçre den kritik İran kararı!
11 Mart 2026 19:05
İsviçre den ABD nin İran talebine ret
15 Mart 2026 06:53
ABD ve İran, imzaları İsviçre de atacak
16 Haziran 2026 17:13
ABD ile masaya oturacak olan İran heyeti İsviçre ye ulaştı, Vance de yolda
21 Haziran 2026 00:56
İran: Müzakere ekibimiz İsviçre ye doğru yola çıkıyor
20 Haziran 2026 16:48
Görüntülenme:25
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 11:49 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















