İkinci yarıda dönüp lider oldular! Fişi Süper Lig in eski yıldızı çekti
Ankara24.com, Haber7 kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
İkinci yarıda dönüp lider oldular! Fişi Süper Lig'in eski yıldızı çekti
GİRİŞ 22.06.2026 06:00 GÜNCELLEME 22.06.2026 06:00
İlk Yorum Yapan Sen Ol
Facebook'ta Paylaş X'te Paylaş
2026 Dünya Kupası G Grubu mücadelesinde Yeni Zelanda ile Mısır karşı karşıya geldi. Mücadeleyi Mısır, 3-1 kazandı.
Karşılaşmanın 15. dakikasında Yeni Zelanda, Surman'ın attığı golle 1-0 öne geçti ve ilk yarı bu skorla tamamlandı.
İkinci yarıda vites artıran Mısır, 58'de Zico, 67'de Salah ve 82'de Trezeguet'in attığı gollerle maçı 3-1 kazandı.
Bu sonucun ardından Mısır, puanını 4'e yükseltti ve grubunda liderlik koltuğuna oturdu.
Yeni Zelanda ise 1 puanda kaldı.
Grubun son maçında Mısır, İran ile karşı karşıya gelecek. Yeni Zelanda ise Belçika ile kozlarını paylaşacak.
Ahmet Polat Haber7.com - Muhabir
Editör Hakkında 22 Ağustos 1996’da Yalova’da doğdu. Lisans eğitimini 2023 yılında Marmara Üniversitesi Gazetecilik bölümünden mezun olarak tamamladı. Gazeteciliğe 2023 yılında İstanbul’da başladı. Şu an Haber7.com’da mesleki hayatını sürdürmektedir.
YORUMLAR İLK YORUM YAPAN SEN OL
GÖNDER
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:32
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 22 Haziran 2026 06:01 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















