İçişleri Bakanı Çiftçi, Türkiye Moğolistan KEK 10. Dönem Toplantısı na katılacak
Trthaber sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com haber yayımlıyor.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Çiftçi ile Moğolistan Savunma Bakanı Damba Batlut eş başkanlıklarında yarın Dışişleri Bakanlığında başlaması planlanan toplantının ardından 10. Dönem KEK Protokolü imzalanacak.
Bakan Çiftçi, program kapsamında ayrıca Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nyamtaishir Nomtoibayar ve Moğolistan Adalet ve İçişleri Bakanı Sainbuyan Amarsaikhan ile görüşecek.
Bu konudaki diğer haberler:İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Moğolistan İçişleri ve Adalet Bakanı Sainbuyan Amarsaikhan ile görüştü
11 Mayıs 2026 12:17
İçişleri Bakanı Çiftçi, Moğolistan Başbakan Yardımcısı Nomtoibayar ile görüştü
11 Mayıs 2026 21:47
İçişleri Bakanı Çiftçi, Moğolistan’da KETK 10’uncu Dönem Toplantısı’na katıldı
11 Mayıs 2026 14:33
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, KKTC’de
10 Haziran 2026 12:13
İçişleri Bakanı Çiftçi TRT Haber de
01 Nisan 2026 18:08
Görüntülenme:124
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 10 Mayıs 2026 12:09 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















