İBB ihalesinde 750 milyon liralık vurgun: 1750 liralık sistem 62 bin liraya satılıyor VİDEO İZLE
Ankara24.com, Yenisafak kaynağından alınan verilere dayanarak açıklama yapıyor.
‘CİDDİ BİR SUİSTİMAL VAR’
Konuya ilişkin açıklama yapan İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı İsmet Dalcı, faturada
‘lisans bedeli’
adı altında yüksek tutarlar bulunduğunu belirterek, sistemde ciddi bir usulsüzlük olduğunu söyledi.
Dalcı, İSBAK üzerinden yapılan anlaşmada gelir paylaşım oranlarına dikkat çekerek, cihaz bedelinin düşük olmasına rağmen yüksek lisans ücretleriyle maliyetin artırıldığını ifade etti.
750 MİLYON TL’LİK HESAPLAMA
Belirtilenlere göre, İstanbul’da yaklaşık 12 bin araca kamera sistemi takılması planlanıyor. Araç başına 62 bin TL üzerinden yapılan hesaplamada toplam tutarın yaklaşık 750 milyon TL’ye ulaştığı belirtiliyor. Esnaf temsilcileri, bu rakamın haksız kazanç oluşturduğunu öne sürerek konuyu yargıya taşıdı ve suç duyurusunda bulundu.
İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı İsmet Dalcı, esnafın mağdur edildiğini savunarak, aynı sistemin çok daha düşük maliyetlerle temin edilebileceğini söyledi. Dalcı ayrıca, güvenlik kameralarına ait kayıtların esnaf odasıyla da paylaşılması gerektiğini ifade etti.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:69
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 24 Haziran 2026 17:31 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















