Hisarcık ta Milli Ağaçlandırma Gününde 150 fidan toprakla buluştu Kütahya Haberleri
Haberturk sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuruda bulunuyor.
Kütahya’nın Hisarcık ilçesinde "Milli Ağaçlandırma Günü" nedeniyle 150 karaçam fidanı dikimi gerçekleştirildi.
11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü’nde Kepez mevkiinde Orman İşletme Şefliğince hazırlanan alanda bir araya gelen Hisarcık Kaymakamı Erkan Atam, Belediye Başkanı Mustafa Demirtaş, Hisarcık Orman İşletme Şefi Samet Sayan, Esire Orman İşletme Şefi Bilal Acar ile protokol üyeleri ve öğrenciler 150 karaçam fidanını toprakla buluşturdular. Etkinlikte katılımcılara kek ve çay ikram edildi, şapka dağıtıldı.
Bu konudaki diğer haberler:Tunçbilek te Milli Ağaçlandırma seferberliğine katkı Kütahya Haberleri
11 Kasım 2025 14:01
Hisarcık ta asayiş toplantısı yapıldı Kütahya Haberleri
15 Mayıs 2026 15:46
Hisarcık ta gelinciklerin papatyalarla buluşması Kütahya Haberleri
31 Mayıs 2026 09:18
Hisarcık ta bıçakçıların yoğun mesaisi Kütahya Haberleri
23 Mayıs 2026 12:10
Kütahya Hisarcık ta bayram arifelerinde Holo geleneği asırlardır yaşatılıyor Kütahya Haberleri
26 Mayıs 2026 17:44
Görüntülenme:114
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 11 Kasım 2025 13:02 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















