Fenerbahçe de futbolcular laktat testinden geçti!
Hurriyet sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com duyuruda bulunuyor.
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de oyunculara laktak testi uygulandı. Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.
Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
Bu konudaki diğer haberler:A Milli Futbol Takımı, dayanıklılık testinden geçti
26 Mayıs 2026 17:09
Fenerbahçe de kadro dışı kalan futbolcular hakkında yeni gelişme
30 Ekim 2025 09:30
Galatasaray Fenerbahçe yi geçti
12 Ocak 2026 10:55
Fenerbahçe de Tedesco Beşiktaş derbisi öncesi müjdeyi verdi: Futbolcular çok sevindi
28 Ekim 2025 12:18
Fenerbahçe, Ormanspor u farklı geçti!
13 Ekim 2025 00:27
Görüntülenme:19
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 05:09 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















