Fatih Sultan Mehmet Köprüsü nde bayrak köprü nöbeti Sözcü Gazetesi
Ankara24.com, Sozcu kaynağından alınan verilere dayanarak bilgi yayımlıyor.
TFF 1. Lig'i ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Amedspor'un bayrağı, bugün Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.
Amedspor tarafından yapılan başvurunun ardından, İstanbul Boğazı'ndaki köprülerden birine kulüp bayrağının asılması talebine olumlu yanıt verildi. Karayolları Genel Müdürlüğü'nün kulübe gönderdiği yazıda, Süper Lig'e yükselme başarısının kutlanması amacıyla bayrağın Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asılmasının uygun görüldüğü belirtildi.
Yazıda, Bölge Müdürlüğü tarafından belirlenecek tarihte kulüp bayrağının iki gün süreyle köprüde kalabileceği ifade edildi.
Ayrıca bayrağın ölçüleri, bağlantı şekli, asılma ve sökülme işlemlerinin ilgili kurumlarla koordinasyon içinde yürütülmesi ve gerekli trafik güvenliği tedbirlerinin alınması şart koşuldu.
POLİS EKİPLERİ NÖBET TUTTU
FSM Köprüsü’ne asılan Amedspor bayrağının indirilmemesi için polis ekiplerinin bölgede görevlendirildiği bildirildi.
Ekiplerin, gece boyunca köprü çevresinde nöbet tuttuğu belirtildi.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:16
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 23 Haziran 2026 10:06 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















