EuroLeague e 3. Türk takımı geliyor! Format değişiyor Sözcü Gazetesi
Sozcu sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
2026-27 EuroLeague sezonunda köklü değişikliklerin altına imza atılacak.
Lig yetkilileri ve hissedarlar, takvimi kolaylaştırmak için EuroLeague'i 19 takıma indirmeyi ciddi şekilde değerlendirmiş olsa da, 26 Haziran'daki önemli Euroleague Ticari Varlıklar (ECA) Yönetim Kurulu toplantısı öncesinde 20 takımlı formatın korunmasına karar kılınmıştı.
BasketNews'in haberine göre, Monaco'nun EuroLeague'den geçici olarak ayrılması nedeniyle oluşan boş kolayı Beşiktaş'ın alması bekleniyor. EuroLeague'in 2027-28 sezonundan itibaren 24 takıma genişletme ve konferans tabanlı bir formatın getirilmesini onaylaması bekleniyor.
Söz konusu önerilerin EuroLeague hissedarları arasında geniş destek aldığı aktarılırken ECA Yönetim Kurulu toplantısında resmi olarak onaylanması bekleniyor.
Beşiktaş, beş yıllık (3+2) lisansla EuroCup'a inmeyi tercih eden Monaco'nun yerine wild card ile turnuvaya katılacak. Monaco'nun uzun vadeli hedefi EuroLeague'e kalıcı bir franchise olarak geri dönmek. Kulüp, turnuvanın beklenen 24 takıma genişlemesi için kendini konumlandırmak, finansal durumunu iyileştirmek ve liderlik ile sponsorluk yapısında devam eden geçişi tamamlamak istiyor.
Bu arada, Beşiktaş 2025-26 EuroCup sezonunu finalde JL Bourg'a kaybederek ikinci olsa da Fransız takımı EuroLeague'de oynamayacağını açıklamıştı.
Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:84
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 26 Haziran 2026 11:24 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















