Cumhurbaşkanı Erdoğan Beştepe de Mah ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı: Kerbela nın acısını halen yüreğimizde yaşıyoruz Gündem Haberleri
Yenisafak sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Beştepe'de Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması programına katıldı. Kerbela'nın acısının hala taze olduğunu söyleyen Erdoğan'ın konuşmasından öne çıkan başlıklar şöyle:
'Ehl-i Beyt sevdalısı aziz kardeşlerim, sizleri en kalbi duygularımla, hürmetle, muhabbetle selamlıyorum.
Muharrem ayının bu manevi ikliminde sizlerle beraber olmanın bahtiyarlığını yaşıyorum. Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ne, milletin evine hepiniz hoş geldiniz.
'Müslümanlar olarak aşure gününü idrak ediyoruz. Kerbela'nın acısını yüreğimizde hala yaşıyoruz. Gönüller Sultanının benim dünyadaki çiçeğim diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimizin ve yarenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır yaşıyoruz. Mümin müminin kardeşidir. Fitne odaklarının heveslerini kursaklarında bırakmaya devam edeceğiz. Ehl-i Beyt'e hürmet bu milletin mayasıdır.

500 CEMEVİ AÇILACAK
Her vatandaşa aynı hissiyatla yaklaştık. Yıl sonuna kadar 500 Cemevine hizmet sunacağız. Alevi vatandaşlarımızın yanında olmayı kararlılıkla sürdüreceğiz, samimi muhabbetimiz, kardeşliğimiz inşallah daim olsun diyorum."


Bu konudaki diğer haberler:
Görüntülenme:90
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 25 Haziran 2026 12:45 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















