Bilecik te yeni İl Tarım ve Orman Müdürlüğü binası için sözleşme imzalandı Bilecik Haberleri Habertürk Yerel Haberler
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak bilgi paylaşıyor.
Bilecik Valiliğince, kentte inşa edilecek yeni İl Tarım ve Orman Müdürlüğü binası için gerekli sözleşmenin imzalandığı bildirildi.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada, yaklaşık 15 bin metrekarelik araziye inşa edilecek söz konusu binanın, ortalama 4 bin 500 metrekare kapalı alana sahip olacağı kaydedildi.
Açıklamada, bina içinde konferans salonu ile personel için geniş çalışma ortamı yer alacağı duyuruldu.
Bu konudaki diğer haberler:Bilecik te yangın ve biçerdöver kontrolü bilgilendirmesi Bilecik Haberleri Habertürk Yerel Haberler
19 Haziran 2026 09:49
Bilecik Ülkü Ocaklarından kan bağışı seferberliği Bilecik Haberleri Habertürk Yerel Haberler
20 Haziran 2026 11:37
Bilecik te Eğitim Başarı Ödülleri Töreni coşkuyla gerçekleştirildi Bilecik Haberleri Habertürk Yerel Haberler
25 Haziran 2026 09:52
Bilecik te Türkiye derecesi elde eden öğrencilere ödül verildi Bilecik Haberleri Habertürk Yerel Haberler
17 Haziran 2026 10:03
Bilecik Ticaret İl Müdürlüğü yeni binasında hizmet vermeye başlayacak Bilecik Haberleri
06 Mart 2026 11:22
Görüntülenme:29
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 27 Haziran 2026 09:30 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















