Beşiktaş sezon öncesi yemeğinde buluştu!
Sabah sayfasından alınan verilere dayanarak, Ankara24.com haber yayımlıyor.
Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi.
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı.
Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu.
Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.
Haber Girişi Hakan Kurt - Editör
#BEŞİKTAŞ #ÖNDER ÖZEN #SERDAL ADALI #VİNCENZO İTALİANO
Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin
Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!
Bu konudaki diğer haberler:Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, Fenerbahçe derbisi öncesi futbolcularla buluştu
30 Ekim 2025 17:03
Beşiktaş derbisi öncesi Fenerbahçe de kriz
20 Aralık 2025 17:29
Fenerbahçe derbisi öncesi Beşiktaş a müjde
25 Ekim 2025 11:37
Galatasaray derbisi öncesi Beşiktaş risk aldı
04 Mart 2026 19:46
Görüntülenme:76
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 28 Haziran 2026 05:13 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















