Belediye otobüsünde kalp krizi! İlk durak: Hastane!
Ankara24.com, Haberturk kaynağından alınan bilgilere dayanarak haber veriyor.
Malatya'da, otobüste kalp krizi geçirip kalbi duran 60 yaşındaki Mehdiye Genco’yu, şoför güzergah değiştirerek hastaneye ulaştırdı. Otobüs şoförü Erdoğan Küllü, "İşimiz sadece yolcu taşımak değil" dedi. (DHA)
Bu konudaki diğer haberler:Akçadağ Belediye Başkanı Ulutaş tan hastane ziyareti Malatya Haberleri
24 Ocak 2026 09:57
Belediye otobüsünde skandal hareket
22 Aralık 2025 11:56
İzmir’de belediye otobüsünde yangın
17 Kasım 2025 09:43
Diyarbakır’da belediye otobüsünde okey oynadılar
14 Haziran 2026 16:32
Nilüfer Belediye Başkanı Özdemir: Nilüfer de gelişen bölgelere hastane planlanmalı Bursa Haberleri
28 Nisan 2026 14:10
Görüntülenme:27
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 25 Haziran 2026 12:59 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















