Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı
Dha sayfasından alınan verilere göre, Ankara24.com bilgi veriyor.
Önemli haberleri ve güncellemeleri kaçırmamak için Ankara24.com'ı takip edin.
Bu konudaki diğer haberler:Bakan Uraloğlu ndan Hürmüz Boğazı açıklaması: 11 Türk gemisi güvenli şekilde geçiş yaptı
23 Haziran 2026 10:44
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’nı güvenle geçti
23 Haziran 2026 10:50
Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 2 gemi Hürmüz Boğazı’ndan geçti
03 Nisan 2026 22:07
Bakan Uraloğlu: Türk sahipli 14 gemi Hürmüz de bekliyor
13 Mart 2026 12:47
Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı nda 15 gemimiz var
11 Mart 2026 12:01
Görüntülenme:102
Bu haber kaynaktan arşivlenmiştir 23 Haziran 2026 10:45 kaynağından arşivlendi



Giriş yap
Haberler
Türkiye'de Hava durumu
Türkiye'de Manyetik fırtınalar
Türkiye'de Namaz vakti
Türkiye'de Değerli metaller
Türkiye'de Döviz çevirici
Türkiye'de Kredi hesaplayıcı
Türkiye'de Kripto para
Türkiye'de Burçlar
Türkiye'de Soru - Cevap
İnternet hızını test et
Türkiye Radyosu
Türkiye televizyonu
Hakkımızda








En çok okunanlar



















